layout-wrota-lipiec2014-tlo-pustakostka

promocja.

layout-wrota-lipiec2014-przestrzen

mowiaca przegladarka 

 

wrotapodkarpackie.pl

layout-wrota-lipiec2014-tlo-wrota-glowna

layout-wrota-lipiec2014-tlo-przedmiot-puste

 

Prelegenci

 

Prelegenci I Konferencji Promocji Regionu „Odkrywamy Roztocze Wschodnie”

 

basinski

 Michał Basiński

Prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze oraz ekspert marketingu miejsc w Kancelarii Doradczej Synergii. Absolwent Wydziału Prawa UMCS oraz podyplomowych studiów: psychologia komunikacji społecznej oraz mediacje sądowe i pozasądowe. Od 2008 roku pełni funkcje prezes oraz dyrektor biura Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze. Od początku działalności w LOT Roztocze pracuje nad rozwojem marki regionu "Roztocze – Witalność z natury". Jest autorem szeregu wydawnictw promocyjnych oraz informatorów zgodnych z założeniami marki. W 2011 roku otrzymał wyróżnienie Zarządu Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej za szczególne osiągnięcia w promocji województwa lubelskiego. W tym samym roku marka "Roztocze – Witalność z natury" została wyróżniona w regionalnym etapie konkursu na Certyfikat POT dla produktu turystycznego. Jest redaktorem portalu internetowego www.roztoczewita.pl. W Kancelarii Doradczej Synergia zajmuje się budowaniem strategii marketingowych dla marek miejsc oraz doradza w zakresie tworzenia i promocji produktów turystycznych. Jest współtwórcą strategii m. in. dla Euroregionu Karpackiego – Carpathia, Roztocza oraz Puszczy Białowieskiej.

gonera

 Hubert Gonera

Turystykę próbował znaleźć studiując ekonomię, myślał, że znalazł na poznańskim Uniwersytecie, gdzie studiował turystykę i rekreację oraz filozofię. Pracował w branży turystycznej w Las Vegas i na Korsyce. Przez kilka lat zatrudniony w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w Warszawie gdzie opracowywał strategie rozwoju turystyki polskich województw, miast, powiatów i gmin. Od 2007 roku jest współwłaścicielem i dyrektorem zarządzającym landbrand s.c. z siedzibą w Poznaniu.
Spod jego ręki wyszła Strategia Rozwoju Turystyki Woj. Zachodniopomorskiego, Strategia Rozwoju Turystyki Gdyni, Strategia Rozwoju Turystyki Białegostoku, a także Strategię rozwoju turystyki Torunia, Słupska, Goleniowa, Wejherowa, Sulejowa, Ciechanowca.
Lubi podążać szlakami, a jeszcze bardziej je wyznaczać. Uważa, że szlaki turystyczne to klucz to odczytania atrakcyjności obszarów, która nie musi być oczywista na pierwszy rzut oka. Opracował koncepcję rozwoju Szlaku Solnego w Zachodniopomorskim, Szlaku Bursztynowego – Amber Route, Zamków Gotyckich, Zabytków Hydrotechniki i Latarń Morskich w Pomorskim. Współtworzył też szlak turystyki wodnej Pętla Żuław, jest współautorem przewodnika po nim. Jest pomysłodawcą Szlaku Esperanto i Wielu kultur w Białymstoku, którego wdrożenie landbrand przeprowadził w 2009 roku. Uczestniczył w kreacji i wdrożeniu Szlaku Kulinarnego w Gdyni. Ma pomysły jeszcze na kilka ciekawych i smacznych inicjatyw w tym temacie.
Marketing miejsc, jest jego życiową pasją. Jest współautorem koncepcji Branding Polska, kompleksowego projektu budowy marek miejsc, dedykowanego miastom i regionom polskim. Opracował założenia badania wizerunkowego Region Brand Track i City Brand Track. Jest współautorem Raportów Otwarcia Marki dla woj. Warmińsko-Mazurskiego, Białegostoku, Słupska, Tarnowa, Zabrza, Wejherowa. Jest autorem licznych publikacji prasowych w tej dziedzinie. W życiu nie szuka przeszkód, lecz powodów do działania.
Marketing miejsc uważa za wyraz współczesnego patriotyzmu, a turystykę, za najlepszą formę edukacji.

gorski

 Dr Jarosław Górski

Adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego; członek zarządu Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc; absolwent studiów ekonomicznych oraz menedżerskich na UW. Od 2006 r. doradca prezesa Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, współtworzący Program „Polski Sukces – Dokonania i Perspektywy” zorientowany na promocję sukcesów gospodarczych Polski (m.in. szkolenia, seminaria i konferencje dla przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego, w tym cykliczne konferencje „Promocja Polski” oraz „Polska Innowacyjna”). Członek Towarzystwa Ekonomistów Polskich. Prowadzi badania naukowe na temat znaczenia marketingu narodowego dla gospodarczej konkurencyjności kraju; wykłada przedmioty związane z ekonomią, negocjacjami i marketingiem. Inicjator i wykładowca pierwszych w Polsce studiów podyplomowych nt. marketingu terytorialnego („Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast” na WNE UW) oraz Konkursu „Teraz Polska Promocja” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. Trener i konsultant, uczestnik projektów doradczych i szkoleniowych dla jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji otoczenia biznesu w tematyce tworzenia marek miejsc, promocji inwestycyjnej oraz turystycznej (woj. mazowieckie, warmińsko-mazurskie, podkarpackie, małopolskie, łódzkie, miasta Warszawa, Radom, Elbląg, Ciechanów, Szczecin, Gołdap i in., PAIiIZ, WMARR i in.). Autor publikacji naukowych (dot. konkurencyjności gospodarczej i marketingu miejsc), ekspertyz, wystąpień na konferencjach i komentarzy eksperckich dla mediów, członek gremiów konkursowych i komisji oceny projektów w obszarze marketingu miejsc.

 

 Łukasz Habrzyk

Członek zarządu oraz specjalista ds. technologii i innowacji w Connective sp. z o.o. absolwent AGH na wydziale automatyki i robotyki. Doświadczenia zdobywał m.in. w Sabre Holdings - AirLine Solutions (projekty dla największych na świecie linii lotniczych). Z branżą nowych technologii związany od 2001 roku. Od 2012 roku, jako członek zarządu Interaktywne Platformy Zleceń Sp. z o.o., rozwija technologicznie i wdraża unikalne rynkowo rozwiązania w serwisie Uslugi24.pl – pierwszej w Polsce porównywarce cen usług. Od 2013, w odpowiedzi na globalny, mobilny boom tworzy w ramach spółki Connective zaawansowane rozwiązania mobilne, których podstawę stanowi autorski system automatyzacji marketingu mobilnego

kurzydlo

 Piotr Kurzydło

Członek zarządu, specjalista ds. komunikacji Connective sp. z o.o. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego, z wykształcenia dziennikarz i politolog, ze specjalizacją: „media cyfrowe”. Z branżą nowych mediów związany od 2002. Zarządzał wdrożeniami rozwiązań internetowych, marketingowych i multimedialnych dla największych klientów korporacyjnych oraz sektora publicznego (m.in. Urząd Miasta Rabka-Zdrój i Czeladź). Od 2012 roku, jako członek zarządu Interaktywne Platformy Zleceń Sp. z o.o., zarządza działaniami e-marketingowymi serwisu Uslugi24.pl – pierwszej w Polsce porównywarki cen usług. Od 2013, rozwija kontakty rynkowe oraz prowadzi komunikację marketingową spółki Connective, skoncentrowanej na tworzeniu rozwiązań mobilnych i automatyzacji marketingu mobilnego.

lutek

 Piotr Lutek

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Przez blisko 10 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Wykładowca i doktorant w zakresie marketingu terytorialnego. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek organizacji zawodowych jak PTBRiO, PSPR i PTE.
Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia Sp. z o.o., kancelarii doradczej specjalizującej się w budowaniu i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Autor kilkunastu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej. Trener w tym samym zakresie z doświadczeniem ponad 350 godzin szkoleniowych zrealizowanych na zlecenie instytucji pozarządowych, podmiotów komercyjnych i jednostek samorządowych.

nepelski

 Krzysztof Nepelski

Radiowiec z prawie 25-letnim stażem w RMF FM. Wieloletni Dyrektor Marketingu i Badań RMF FM, współtwórca portalu INTERIA.PL, współautor i koordynator wielu projektów antenowych, promocyjnych i technologicznych w Grupie RMF, jeden z 30 Liderów Nowej Gospodarki i Społeczeństwa Informacyjnego wg Bussinesman Magazyn (wrzesień 2000). Obecnie Pełnomocnik ds. Relacji Instytucjonalnych w Grupie RMF, koordynator projektów promocyjnych Miast i Regionów w Grupie RMF.

walas

 Dr Bartłomiej Walas

Wiceprezes POT z turystyką i z POT związany jest od wielu lat. W latach 1996-2008 opracowywał i realizował plany marketingu turystycznego Polski na rynku francuskim, jako dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej (POIT) w Paryżu. Absolwent AWF w Krakowie na Wydziale Turystyki i Rekreacji i studiów podyplomowych IREST na Sorbonie w zakresie turystyki międzynarodowej. Specjalista w zakresie polityki turystycznej i marketingu turystycznego. Nauczyciel akademicki pełniący aktualnie stanowisko dziekana Wydziału TIR w WSTiE w Suchej Beskidzkiej. Pracę dydaktyczną łączył z praktyką gospodarcza prowadząc przez dwa lata krakowskie przedsiębiorstwo turystycznej Wawel-Tourist oraz oddział Instytutu Turystyki. Od 1996 roku związany z UKFIT a następnie Polską Organizacją Turystyczną piastując w latach 1996-2008 stanowisko dyrektora Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Paryżu a od kwietnia 2008 roku pełni funkcję Wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Autor lub współautor 7 książek, w tym koncepcji strategii marketingowej Polski w sferze turystyki na lata 2012-2020, ponad 60 artykułόw naukowych i 23 prac naukowo-wdrożeniowych, wykonywanych na zleceniem administracji rządowej i samorządowej. Odznaczony brązowym i srebrnym krzyżem zasługi (Polska) oraz złotym medalem turystyki (Francja), odznaką „ za zasługi dla turystyki”, odznakami: Honoris Gratia za zasługi dla Krakowa oraz za zasługi dla Polskiej Izby Turystyki.

wilczynski

 Łukasz Wilczyński

Specjalista ds. marketingu miejsc. Prezes agencji Planet PR - polskiego oddziału sieci GlobalCom-PR Network, działającej w  różnych obszarach marketingu i public relations w Polsce i za granicą. Współautor wielu strategii rozwoju i komercjalizacji produktów turystycznych (m.in. Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo, woj. Świętokrzyskiego, Śląskich Smaków, Europejskiego Centrum Bajki w Pacanowie czy Szlaku Przygody). Metodyk w dziedzinie Questingu. Doświadczony Trener Questingu. Pomysłodawca i inicjator Obywatelskiej Akademii Questingu oraz prezes Fundacji Questingu. Realizował wiele szkoleń z questingu, m.in. dla Bałtowa, Regionu Wielkopolska, Miasta Warka, Suwalskiej Izby Rolniczo – Turystycznej  i projektu „Quiz Questing” w woj. łódzkim. Prelegent na konferencjach poświęconych marketingowi miejsc i turystyce.

wisniewski

 Doc. dr Marek Wiśniewski

Wykładowca PWSTE w Jarosławiu i PWSZ w Zamościu. Geograf, doktor nauk o Ziemi. W pracy naukowej i zawodowej zajmuje się Geografią społeczno- ekonomiczną, Geografią turystyczną i Krajoznawstwem. Regionalista, pasjonat Roztocza Wschodniego i ziemi lubaczowskiej.
Autor i współautor ponad 30 pozycji naukowych. Promotor ponad 150 prac licencjackich.
Członek wielu komitetów naukowych i organizacyjnych konferencji naukowych i popularno - naukowych.
Społecznik;
V-ce Przewodniczący rady powiatu lubaczowskiego – (druga kadencja),
Prezes Lubaczowskiego Stowarzyszenia Gospodarstw Agroturystycznych „Roztocze”.
V-ce Przewodniczący Stowarzyszenia Przyjaciół Ziemi Horynieckiej,
członek Zarządu Stowarzyszenia Polsko – Ukraińskiego przy PWSTE w Jarosławiu i inne.